31. január 2023
od 09:00 do 13:00 hod
online Microsoft Teams
Povinná elektronická platforma od 1.2.2023
Od 1.2.2023 platí zákaz používania súkromných elektronických prostriedkov pri zákazkách s nízkou hodnotou a podlimitných zákazkách. Povinné využívanie elektronickej platformy prináša viacero otázok.
Na webinári si predstavíme funkcionality elektronickej platformy a názornými ukážkami vytvoríme novú zákazku.
Ako postupovať pri zákazkách vyhlásených pred 1.2.2023? Všetky otázky súvisiace s elektronickou platformou zodpovieme na našom webinári.
JUDr. Juraj Tkáč, PhD.
Autor komentára k Zákonu o verejnom obstarávaní
PhDr. Matúš Džuppa, LL.M.
Zakladateľ Školy obstarávania
69,00 EUR bez DPH
Obsah školenia:
Na školení sa dozviete ako využívať elektronickú platformu, ale aj to, aké máte práva a povinnosti v prípade ak ste doteraz používali iné elektronické prostriedky (JOSEPHINE, Eranet, Tendernet, Elena, EVOservis a iné). Ako postupovať po 1.2.2023 ak máte neukončené zákazky v týchto systémoch? Tiež si vysvetlíme aký je rozdiel medzi platformou a vestníkom, resp. systémom ISZU.
- Povinné využívanie elektronickej platformy od 1.2.2023
- Zákonný rámec na využívanie elektronickej platformy
- Rozdiel v zadávaní podlimitných zákaziek a zákaziek s nízkou hodnotou v IS EVO a IS EKS ako dvoch častí elektronickej platformy
- Zákazky s nízkou hodnotou v elektronickej plaftorme
- Praktické ukážky vytvorenia zákazky, odoslania pozvánok hospodárskym subjektom
- Ako realizovať zákazku s nízkou hodnotou neverejne
- Zákazky s nízkou hodnotou a podlimitné zákazky so zverejnením vo vestníku
- Otváranie a vyhodnotenie ponúk
- Elektronická aukcia
- Vytvorenie prístupu pre kontrolné orgány
- Prenos zákazky z iného systému do elektronickej platformy
- Je potrebné migrovať zákazky s nízkou hodnotou vyhlásené v iných systémoch do elektronickej platformy?
Organizačné pokyny:
- Účastníkom bude zaslaný link na prihlásenie sa do schôdze MicrosoftTeams deň pred konaním webinára.
- Prístup je možný pomocou aplikácie alebo webovým prehliadačom MS Edge
- Záznam z webinára bude pre účastníkov bezplatný a sprístupnený do 3 dní od konania webinára.
- Pre prístup k záznamu z webinára je potrebná registrácia na stránke www.skolaobstaravania.sk
- Objednávky – v prípade ak máte záujem o vystavenie faktúry, využite pri vytváraní objednávky možnosť “platba prevodom na účet”, obratom Vám pošleme faktúru, ktorú budete môcť uhradiť.
Ak potrebujete vystaviť predfaktúru, kontaktujte prosím podporu na info@skolaobstaravania.sk
JUDr. Juraj Tkáč, PhD.
Je spoluautorom publikácií Zákon o verejnom obstarávaní – komentár, Zákon o verejnom obstarávaní – veľký komentár, spoluautorom publikácií Judikatúra Súdneho dvora EÚ vo veciach verejného obstarávania a Judikatúra vo veciach ochrany osobných údajov, autorom monografie Aplikácia FIDIC zmluvných podmienok v slovenskom právnom poriadku, spoluautorom publikácie Zákon o slobodnom prístupe k informáciám – komentár a autorom mnohých článkov a príspevkov v odborných periodikách, vrátane odborného časopisu Verejné obstarávanie. Pôsobil tiež ako expert pre FIDIC medzinárodné zmluvné podmienky a verejné obstarávanie pre vládu Bosny a Hercegoviny a pôsobí ako predseda Únie profesionálov verejného obstarávania.
PhDr. Matúš Džuppa, LL.M.
Zakladateľ portálu Škola obstarávania
Je dlhoročným odborníkom vo verejnom obstarávaní. Počas svojej praxe zastupoval množstvo klientov z radov verejných obstarávateľov ale aj uchádzačov.
Je tvorcom analytického systému TRANSPAREX, ktorý ako jediný umožňuje identifikáciu konfliktu záujmov, overenie konečných užívateľov výhod podľa §11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní ale umožňuje aj vyhodnotenie rizikových indikátorov akými sú protisúťažné praktiky dodávateľov, mimoriadne nízka ponuka z pohľadu dodávateľských cien alebo overovanie osobného a ekonomického postavenia, technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov.